Cele sfinte ....


NU sunt un religios convins. Am eu ce am cu popii si cu sistemul de organizare al bisericii dar din cand ca orice bun crestin cand avem obiectu in coasta mai trecem pe la biserica sau prin fata ei macar si rostim soptit un "Doamne ajuta!" asezonat eventual cu diverse dorinte. Intr-una din aceste zile am trecut pe langa doua biserici si intre doua inchinaciuni am mai vazut cate ceva. Pe langa Billa se construieste o biserica. Foarte frumos zic eu in gandul meu, dar oare cand va fi gata ? Ma dau mai aproape citesc inscriptia de pe panou, mai citesc o data dupa care scot telefonul si fac o poza ...

Cealalta biserica este langa parcul Titan. Poarta de la intrarea in curtea bisericii este in stil maramuresean. Pe stalpul portii troneaza un biletel scris de mana "Tanar pensionar cu situatie materiala buna , proaspat vaduv, caut doamna cu forme mai rotunjite, nematerialista, buna gospodina."

Nu am reusit sa fac poza si dupa cateva zile a disparut biletelul ..... Oare o fi aparut Ileana Cosanzeana pentru el ?

1 aruncari cu pietre:

Bogdan spunea...

super tare, si-apoi... ce te bagi tu bre. nu se supara popa si te superi tu? :))

Trimiteți un comentariu

Parerea ta ... nu neaparat si a mea ...

 
Director Web dYr.ro Submit Your Site SmartNetBook.ro director web gratuit ClickLink.ro Director-Romanesc.ro: Filme, Poze, Bancuri, Muzica, Liga 1, Horoscop, Jocuri, Sms-uri, Id-uri Top88 - Director web Smarty Web Director Blog Web Director Gratuit Acidutzu Free PageRank Checker